Early menopause?!

I kväll var jag och tittade på sex and the cityfilmerna
med Nathalie, Ida och Erry ett tag också. Den andra
filmen tar upp Samanthas menopaus, därav rubriken.
Men också, humörsvängningar HEJ! Jag sitter hemma
typ hela dagarna och deppar för att jag inte har något
liv och inte vet vad jag ska göra om jag går ut. Alla andra
är i skolan eller på jobb, men det är inte jag. Fast jag vill.
Jag blir jättenere. Idag fick jagträffa de trevliga tjejerna
kände mig mycket bättre. När jag cyklade hem i kylan var
jag glad. Jag har faktiskt flyttat hemifrån, jag kan göra vad
vill. Men sen droppade det igen när jag kom hem. Suck.
Jag skulle bara vilja ha något att göra, ett jobb. Och då skulle
jag bli så mycket gladare. Och kanske lite sommar skulle
hjälpa. Jag hatar kallt och på-väg-till-vinter (höst) och vinterväder.
Jag saknar Uppsala lite, lite för mycket ibland.

Kommentarer
Postat av: Sandra Jo

Jag känner samma sak. Jag gör typ ingenting om dagarna och känner mig bara trött av det. Pluggar i o för sig men det är inte så mycket. Det är därför jag nu söker varenda jobb jag kan. Kom hit! Eller så kommer jag till dig nån dag. Ska kolla biljetter :)



KRAM

2010-10-18 @ 16:47:53

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0