Sommaridyllen

I helgen var jag i vårat eget sommartorp
det är fint, till och med utan Ernst. Se här!







Finfina grejer det här torpet. Här i köket är vi mycket.
Äter mat och spelar spel till långt in på natten.

I år var det även fest. Morbror Johan fyllde 40 och Mia
hade planerat en överraskningsfest för honom. Och oj
så paff han blev! Det var riktigt roligt!
Festen hölls i den gamla ladan.







Johan fick i present att få åka formel 1 bil och annan
racerbil i en dagstävling med 21 andra personer.
De blev upplärda av proffs och Johan var överlycklig.
Han slutade på 4 plats.

Och det här:



Är min läckra lillebror.
Född -94, spelar gitarr och är singel.
Vad väntar ni på liksom?

Mina mornar såg ut såhär:







De fikas väldigt mycket i torpet också!
Blåbärskakan är ett sommarmåste!




Mamma plockar mycket svamp!
Det här var sista fångsten, det var många innan!
Mia hjälpte till med putsningen.




God mat i mängder. Till exempel entrecote med
egenodlad färskpotatis och tomat.







Och det var jättefint väder hela helgen!
30 grader och sol konstant. Förutom världens
kortaste regnskur. Det tyckte vi om!



Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0