Besvikelse

Här hade man tänkt lägga ut sitt fantastiska
Harpan-resultat, klarat på 90 sekunder exakt
8455 poäng. Typ helt jättetufft ju! Men så funka
det inte att print screena. Det sög ju!

Ska ta mig i kragen ikväll och redigera och lägga
upp lite bilder från helgen och så.

Imorgon bär det av till torpet. En rolig grej:
Pappa skrev till mig på facebook:
Pappa: Hej! Sitter ni på tåget? Har ni hittat Gustav?
Jag: Vi åker imorgon?
Pappa: Gustav åkte för en timme sen....
Jag: Då tog han fel på dag
Pappa: Han skulle möta upp er
Jag: Jag åker fortfarande imorgon.
Pappa: Så typiskt Gustav....

Det slutade med att Gustav, med sin tågbiljett sthlm - karlstad för
imorgon fick åka hem igen till Uppsala. Bättre lycka i morgon lillebror <3

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0