Hej uppehåll!

Mellan tåget från Oslo och båtbussen till Nynäshamn

så tittade vi in på modernamuséet. Vi gick inte in på

huvudutställningen, vi var för snåla :)

 


 

Efter två veckors semester kastade jag mig in i en intensiv

vecka med massa jobb. Mamma kom med båten på onsdagen.

Det var jättetrevligt att ha henne här och få visa vår lägenhet.

Kissen följde med också, så nu bor han hos oss. Får se hur det går

med pälsallergin och så. Jag hoppas på det bästa!

 

Vi tog en premiärpromenad ute, kissen och jag. Det gick bra.

Han försvann ett tag, var ute 40 minuter. När jag letade efter

honom efter ett tag så hittade jag honom bakom huset, skrikandes.

Då gick vi hem och åt.

 

Idag är jag ensam hemma, John följde med sin mor och far för lite

utflykt i husbilen på fårö. Hade gärna följt med jag med, men vissa

måste ju jobba tidigt imorgon :(


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0