Leta i garderoben

Kastade såklart mig på alla garderober och
påsar med kläder som ligger hemma.
Nu är bara frågan, vad ska jag ta med hem?
Vad är egentligen snyggt, och vad gillar jag
bara för att det är så tidstypiskt? HJÄLP MIG!

Skriv gärna numren på vad jag bör ta med hem,
vissa saker ska sys upp eller in.


1.


Grönmönstrad klänning med plisserad kjol.
Storlek 42, ska sys in.


2.


Ljuva 60-tal.
Vit A-linjeformad klänning med
silvertyg längst upp + rund krage.
Funderar på att korta 5-10 cm.


3.

Mer av mormors 60-tal,
Ljusrosa med snygg knäppning uppe.
Ser dock lika rosa ut som klänningen i den...
Men JÄTTESKÖNT tyg!


4.


Mer 60-tal.
Vit A-linjeformad med tidstypisk fyrkantig urringning.
Kanske korta 5-10 cm.


5.


70-tal, KOLLA KRAGEN! Haha!
Coolt mönster?! Too much?


6.


80/90-tal, ankellångkjol.
Blommönstrad, lätt plisserad.


7.


Otidsbestämd ankellångkjol med blommor.
Stora plisseringar. Måste bli mindre i midjan.


8.


80-talsmockakjol!!
Kortas ca 5 cm.


9.


Bomberjackeformad tunn jacka av
grovvävt tyg.


Nå... Vilka ska med hem?

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0