Frisyrbyte?

Har börjat tröttna på frissan igen...
Den är snygg, men tråkig. Vill ha ngt nytt.
Jag går i tankar på kortare.
Antingen helkort kanske, med lång lugg.
Eller bara en del som är jättekort.

Dessa är fina
(vet inte var orginalbilderna är ifrån,
har hittat dessa på massa olika bloggar..)


Denna är typ vad jag har nu ju, och den är ju väldigt fin
som sagt. Men jag har rätt tråkigt hår...


Den här är riktigt schysst!



Denna ser härlig ut, skulle dock inte färga nederdelen svart...


Sidecut...



Snyggt det här med kort hår och lång lugg.
Typ som:

Septemberfrillan. Vädigt fint.

Åh, jag behöver tips och råd och hjälp!
Vet inte om min ansiktsform ens klarar av kort hår.
Jag minns inte det.

Vad tror/tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sanne

Det bästa vore väl att ta med några bilder på dom frisyrer du kan tänka dig till frisören och be om en konsultation. Jag tycker kort frisyr med lång lugg är jävligt coolt, så om du vågar tror jag att det skulle passa bra :)

2011-09-27 @ 15:16:55
Postat av: Anonym

Ja, det är ju ett sätt iof. Får se om jag vågar, med en karl som säger att det är skitfult... :P

2011-09-28 @ 14:31:07
Postat av: johanna

Fantastiskt! Tror du skulle vara jättefin i den bruna varianten :)

2011-10-03 @ 22:29:01

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0