Körkortsdax!

Ibland skjuter man upp saker. Jag började övningsköra precis som alla andra när jag var 16. Sen flyttade jag till Gotland och då blev det paus. Lång paus. Nu, senaste året har jag kommit igång igen. Kör bra men har dragit mig från att ta lektioner och sånt. Och teorin, den är ju JÄTTETRÅKIG att plugga på.
 
Men sen pratade jag med min kompis Cathis som nyligen tagit körkort. Och hon hade lärt sig teorin utan att läsa boken! SIGN ME UP! Hur? Var? https://körkort.se var tydligen svaret. Sagt och gjort. Profil skapad. Testkörde deras demofrågor och nu ska medlemsskap införskaffas snarast möjligt! Nu ska jag banne mig ta det där körkortet till hösten. Så det så.
 
Tack och hej på dett tag till. Nu ska jag knappt göra annat än att fixa med körkortet (förutom allt annat som också är inbokat i kalendern...)
 
Puss

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0