Manipulativ

Försov mig idag. Med flit. Jag orkade verkligen inte stiga upp med vetskap om att jag skulle behöva åka till skolan och jogga direkt på morgonen. Jag har inte sovit ordentligt den här veckan, har haft mycket läxor/arbeten som jag har suttit uppe till midnatt med och sen har jag inte kunnat somna förrän tre.

På idrotten idag, för jag åkte faktiskt till skolan och kom i tid, så blev Sara lite putt på mig eftersom hon upptäckte att jag är duktig på att manipulera lärare. Och det är en kunskap som jag är väldigt stolt över, jag har alltid kunnat få specialbehandling av lärare ifall jag velat och det kan vara så grymt skönt! Som idag, min idrottslärare Fredrik godtog helt min ursäkt om att jag var trött och utsliten och så, medan Sara, som har väldigt mycket bättre idrottsnärvaro än jag fick onda ögat.

Lämnade in min reklambildsanalys idag också, fick mvg. Och fick mvg i hela mediekomunikationskursen. Superduperbra! Efter skolan traskade jag runt lite på stan i jakt efter studentpresent, hittade vad jag letade efter. Måste säga att jag är nöjd med paketinslagningen också! Är lite sur dock över att medan jag går och köper present till John så är han i Skottland och roar sig bäst han kan. Jag är så avundsjuk !!


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0