Göteborg é staden på G

 Torsdag igen, sista skoldagen på veckan. Skönt det men lektionerna är sega. Jag blir klar för fort och det slutar alltid med att jag inte har ett skit att göra. Men nu är det bara 1,5h som jag måste fördriva innan jag får gå. Sen ska jag träffa John på stan och åka hem till mig :) och(!) imorgon så ska jag och Tatiana fara iväg till vårt goa Göteborg. Vi ska på vår teaterledarutbildningsgrej som vi gör 2 ggr om året och som är hur kul som helst! Kan knappt vänta. Jag vill att det blir fredag nu, nu, nu! :D. Jag funderar på att ta ett stopp med bussen på väg ner till stan och ta en sväng in på Ö&B för att införskaffa mig en chokladbit eller något, eller så är jag lat och går in på hemköp.

Här är förresten mitt väldigt fins uppslag jag gjort på GK:n x)


Och sen tycker jag att alla får ta och kolla på fred astair som dansar i regnet på youtube. Det är ren lycka och gör en på lite bättre humör nu när höstmörkret och regnet börjar dra in. Och visst dansra han helt förträffligt :D

De färgglada helt underbart vackra fina bilderna i mitt uppslag är från konstären kizioko  (www.kizioko.deviantart.com)

Kommentarer
Postat av: sara

freddan är grym men du är lite grymmare. älskar bilderna.

2008-10-02 @ 19:23:57
URL: http://s91.blogg.se/

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0