Praktikplats - fixad

Hej och välkomna till en glad Hellena.

Riktigt bra dag idag egentligen, tråkig film på svenskan (fast film är soft), bilden gick bra, ingen engelska. Jag stack direkt till expen och fikade lite med några som jobbar där. Och helt plötsligt slog det mig, jag kan fråga om APU här (APU = ArbetsPlatsUtbildning=Praktik). Jag frågade och fick ett väldigt positivt ja! Så nu är det klappat och klart. Jag ska sitta tre veckor på mitt kontor, med mina arbetskollegor jag redan känner och göra:
En layout till en tidning som ska skickas ut till många
Mallar till olika utskicksgrejer
En skyltfönstersskyltning (mitt emot stationsingången/utgången av svavagallerian)
Och skriva lite grejer

Haha! Va bra :D




Men, måste tillägga ångesten för badet imorgon på idrotten! HATA!

Kommentarer
Postat av: niwa

det låter ju nice!

2008-10-18 @ 15:59:22
URL: http://thewiking.blogg.se/

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0