Snart lov

Bara två skolveckor kvar nu. 8 dagar till. Sen är det lov. Jag ska börja mitt lov med att gå och se Zorro med John är det tänkt, ska bli jätteskoj. På söndagen jobbar jag tyvärr, men det är ju värt, 500 kronor för 1,5h jobb. Sen på kvällen ska jag vara ledare på en höstaktivitet med unf som är bio. Det är också soft, ska dra med de som vill och se typ Mamma Mia gratis. Så det blir niiiice.

Sen har jag inga planer inför måndagen och tisdagen på lovet, men de kommer nog fyllas med något skoj ^^. Och på onsdagen(!) då åker jag och John ner och ut till Gotland och bor hos Philip, så jävla värt. Sandra kommer en dag senare. Och då ska vi hitta på en massa skoj och träffa massa folk. underbart! Vi åker hem sen den 2:a, sista höstlovsdagen.
Och sen den tredje så ska jag trösta mig lite för att det är skola igen med att gå på bio med Johanna och se Bond, vi fyller ju båda år i nnovember så vi ska bjuda varandra :). Det ska bli jättekul! Har inte träffat den tjejen på tusen år! Åh jag vill ha lov nu nu nu!

Fram tills dess är det dock massa (gucmassa) plugg och möten som kommer fylla upp mestadels av min tid. Men det går väl an...

Men, GE MIG LOV!

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0