Ostkväll

Kanske det bästa jag gjort på länge? Sandra, Tatiana och jag spenderade kväll och natt hos Sandra och gluffsade i oss olika sorters ost. Brie, två krämiga ostar (vitlök och gräslök) och en mögelost (saint Argur). Vi fick även hemlagad äppelkaka som var otroligt god. Men det bästa var självklart sällskapet. Vi åt tills vi inte orkade mer och somnade runt ett eller två.

Dagen efter, klockan 12.10 så vaknade vi och gick och åt frukost, rostat bröd med ost och kex med osten som var kvar från gårdagen. Vi drack chokladté till det. Sen gick vi på promenad en timme och så åkte jag hem och lämnade de andra två framför Pocahontas.

Sen på kvällen ringde de upp mig igen och det blev av att sticka till Stenhagen och festa hos några, för mig, helt okända rockers, det var kul. Önskade att jag hunnit äta någon innan bara.

Rätt värdelöst inlägg, men nu har ni fått veta vad jag ätit de senaste dagarna och vad jag sysslat med.

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0