Ny månad

Hur glad blir man inte när man vaknar upp, solen skiner och det är tre dagar kvar till sommarlov?
Jo det ska jag tala om, man blir skitglad.
Vaknade dock vid 06.00 över att min förbannade tå gjorde ont men jag lyckades somna om.

Det blev bara ben i jeansshorts och leopardlinne till skolan, tog cykeln från stan och det var jätteskönt.
Gjorde fel skoval så förutom den onda tån har jag nu skavsår och nageltrång också.

Köpte sommarlovsbusskort, så värt. Hur mycket buss och upptåg som helst för 620kr hela sommaren.
Har även införskaffat mig nya leggings och steps. Så nu är jag redo för sommarväder!
Men självklart blir det inte varmt igen förrän om en vecka cirka.

Var även hos tandläkaren. Hon sa att jag får ta ut min tandställning nästa gång! (19 augusti) :D
Jag smsade det till mamma och när jag kom hem hade hon köpt chokladglass!

Imorgon ska jag dra hem mina block från skolan och tömma skåpet och på onsdag efter skolavslutningen blir det Hjälsta och John <3

Jag lägger upp lite sommarbilder bara för stämningens skull :)
 
 

Fin natur och fika med blåbärskaka = SOMMAR <3

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0