genominfektionerad

Nu har väl mitt dåliga immunförsvar nått toppen? Nageltrång i stortå och tumme, näsinfektion eller ngt i den stilen, förkylning, magont och min knäppa infektion som jag gick till doktorn fyra gånger i julas för är också tillbaka, ska försöka dricka bort den med tranbärsjuice imorgon och stanna hemma från skolan för den orkar jag fan inte med just nu.
Men jag försöker peppa upp mig lite så jag inte går ner i något deppstadium, så jag delar med mig av några gamla godingar:












Det blev schlager och mycket Perelli, men hon är väl för härlig ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Per

Woohoo, schlager :D

2009-03-16 @ 22:01:55
URL: http://perwahl.blogg.se/

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0