HOHO :D

Bra dag idag! Hade en lektion, överraskade mamma på jobbet med födelsedagspresent och fick tårta, åkte h em och sov mellan 15 och 17.30 och det blir pestokyckling till middag :D. Jag gillart. I helgen så var john här och även min mormor och morfar. Jag och John låg i min säng och snorade i stort sett hela helgen, jag har även fått hosta. Men det är alltid trevligare att vara sjuk med någon än att vara det själv.

Och till min stora förtjusning så har jag fått en riktigt arg kommentar och jag tycker det är jättekul! :D
är du dum i huvudet eller. det kostar exakt lika mtycket som det gör på göteborgsnation och vi ska inte vara på people utan på bj. lär dig lyssna kvinna. och om ni inte vill vara med oss så våga säg det. av vara tyst hjälper inte..
växupp!

:D jättekul! Men jag ska ge lite svar på tal. Det var under en dag som jag avr väldigt frustrerad som jag skrev det inlägget "ohoppfullt" så det är lite överdrivet. Jag skrev också inlägget innan vi hade pratat i klasserna och då trodde jag, på grund av att det var en i klassen som sa att vi skulle vara på people och att det skulle vara mycket dyrare. Jag förstod helt klart sen att vi ska vara på BJ och vad det skulle kosta.
För mig spelar det faktiskt ingen roll om vi är med er eller inte, jag tycker bara att det känns lite knäppt att ha med två klasser vi istort sett inte känner alls. Och jag vet inte heller vem jag ska disskutera det här med av er, speciellt inte om ni skriver anonymt till mig och inte vågar stå för et ni säger. av vara tyst hjälper inte.. växupp! - det var det ni som sa.

Det är vad jag tycker, och jag orkar inte bry mig mer om den saken, det blir säkert jättebra tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men lilla du, vi var tvungna att fråga er om ni ville vara med, tro inte att vi så gärna vill vara med er för det stämmer inte, jag personligen skulle tycka det var mycket tråkigt om vi hade studentskiva tillsammans. Eran klass är sååå booring!

2009-03-23 @ 18:45:13
Postat av: Hellena

Jo jag förstår det. Jag tror inte att ni är jätteförtjusta i idén heller. Men nu är det såhär, jag tror vi kan leva med det. Det är inte en så viktigt grej tycker jag.

2009-03-23 @ 18:56:36

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0