LOST

äntligen! Lost har börjat igen efter det onödigt långa uppehållet och jag har lite svårt att hänga med. Men bitarna faller nog på plats med tiden. Det jag funderade på under dagens avsnitt var ifall de nu flyttas fram och tillbaka i tiden, borde inte Boone och Charlie kunna leva då? Fast det kanske bara gäller de levande som var på ön när ljuset kom första gången eller något... Äsch, inte vet jag. Känns lite lönlöst att spåna i vad som kan hända i lost. Jäkla spårad serie är det iaf, tack för det.

Onsdag imorgon, rätt alldaglig dag. Den flyter bara på. Det blir nog lite kul jobb på MDK:n med reklamkampanjen iaf. Redaktionsmöte på eftermiddagen och sen åker jag till Hjälsta, kan behövas för att orka med Häxan på GK:n sen på torsdag. Usch för henne. Som sagt. Långhelgen väntar iaf, bra det. Studiedag på fredagen och jag ska till tandläkaren 08.10, perfekt tid! NOT! Men sen blir det fika med Sofia och Moa, och kanske Sara? Sen hem med John för mina morföräldrar kommer på besök över helgen.

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0