me like

Äntligen, äntligen, äntligen lördag! Den här veckan har varit massa blä. Mått dåligt och haft ovanligt värdelösa dagar. Nu vill jag som vanligt att det ska vara helg för alltid, men den önskan verkar aldrig vilja slå in. En sån ande borde det finnas! Det ska jag föreslå nästa MDK! Idag tar jag bussen till stan och träffar Sandra, evigheter sen vi sågs bara hon och jag. Sen åker jag hem till John över resten av helgen.

Nästa vecka blir nog relativt skön, det är sista veckan med dåligt schema och vi är lediga på fredagen. Go studiedag! Och näst nästa vecka kommer kanske Johan :D! Så it's all good.

Igår runt 16-17 snåret så bestämde jag mig för att sova til middagstid, men ingen kom och väckte mig så jag sov till halv elva. Det var superduperskönt men det dåliga var att tack vare det så vaknade jag klockan nio idag. Men det var fett värt!

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0