Ohoppfullt

Den här fredagen ser inte ut att bli den bästa i världshistorien... Först ska jag hålla ett festtal på svenska C som jag blev kla rmed i går natt. Om det går bra så blir den lektionen kul för vi ska fika också :). Men sen! Då ska vi ha webbdesign med Häxan, det är vår nya vikarie för Gunnar. Hon är hemsk hemsk. Hon kan inte ämnet, hon har bara gått en kurs i det, vi vet mer än henna, hon är jätteosäker och pratar lågt och obehagligt och så klär hon sig fult! Webbdesignen brukar inte vara så kul men nu kommer den bli outhärdlig.

På klassrådet idag, som vi nu har med Karin eftersom att Gunnar är sjukskriven, ska vi ta upp bokning av lokal till vår student skiva. Det är typ två i klassen com vill att vi har med andra GK klassen och turism. Vi känner ingen av dem och andra GK klassen är lätt ett hatobjekt. Isåfall skulle vi också vara på people, vilket är dyrt och det kommer inte ingå mat och eftersom vi då är tre klasser kommer vi typ inte kunna bjuda någon.
Därför har Sofia, jag och Moa kollat upp Göteborgs Nation som såg bra ut. 350 kr/pers och då ingår dryck, mat, städning, vakter, dj o.s.v. Men ingen i klassen säger ju vad de tycker och vi blir bara så förbannade! Gah! Riktigt drygt är va det är.

Men jag får väl ta mig igenom idag utan att bli för arg, igår satt vi och skrek av oss frustration efter GK:n med Häxan. Hoppas idag blir lite bättre.

Kommentarer
Postat av: sanne

Vi ska ha våran studentskiva på göteborgsnation ;)

2009-03-14 @ 16:23:20
Postat av: Anonym

är du dum i huvudet eller. det kostar exakt lika mtycket som det gör på göteborgsnation och vi ska inte vara på people utan på bj. lär dig lyssna kvinna. och om ni inte vill vara med oss så våga säg det. av vara tyst hjälper inte..

växupp!

2009-03-23 @ 12:13:12
Postat av: Anonym

gk me häxan? kallar ni, va heter hon, ähm, erika?!, för häxa?

2009-04-04 @ 23:19:36

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0