Jobbig dag

Jag har kommit in i en sån där ond cirkel, jag är jättespänd i nacken och har ont, därför har jag svårt att sova och eftersom jag sover dåligt blir jag spänd. Och när jag är spänd så sover jag dåligt och då när jag sover dåligt blir jag spänd. Och när jag är spänd så .... ja ni fattar.

Försökt bota mig med massagestol, tror tyvärr den gjorde det värre för jag hade skitont när jag kom hem. Och så försöker jag med spikmatta som verkar ha bäst effekt. Men idag låg jag en timme och nu svider hela ryggen istället.

Och, usch, det var så äckligt. Jag såg, på väggen i kökshallen en skiiiiiiiiitstor spindel. Den var så ÄCKLIG! Den måste ha haft fem centimeter kropp och sen långa och tjocka ben på det. Jag har aldrig sett något så stort. Inte ens de som finns på den vita bron över fyrisån är så stora. Mamma tog den i en plastburk och slängde ut den. Hoppas den inte hittar tillbaka. Hoppas hoppas hoppas. Och hoppas den inte har en familj!!!

Mitt historiaarbete är snart klart, men det är så tråkigt! Jag önskar man kunde göra allt pluggande i sömnen. Varför kan man t.ex. inte lyssna på band medan man sover med massa fakta som kan lagras i hjärnan medan man sover? Det hade varit praktiskt.

Nu ska jag städa undan lite på golvet och sen läsa lite om Marilyn Manson innan jag sover. Godnatt!



Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0