Länge sedan

Nu var det ett tag sen jag skrev, mycket har hänt.
Jag har varit i Karlstad på läger med folk från hela europa och där lärde jag känna en massa trevligt folk. En hel drös från Gotland t.ex. önskar att de bodde i Uppsala hela bunten! Lägret var kick ass och jag hade inte velat åka dit med någon annan än Sandra!
Väl hemma från lägret var jag hemma en dag och umgicks med John innan jag åkte till Gotland några dagar med Sandra och Hugo. Där gick vi runt på de medeltida marknaderna, åt gotländska hamburgare, såg gycklargrupper och träffade gotlänningarna igen. Det var otroligt trevligt och jag ville verkligen inte åka hem.
Under tiden jag var på Gotland så åkte Sigge till veterinären för att dö. Usch va jag saknar min kisse. Nu kommer jag aldrig mer få ligga med honom bredvid mig i sängen och kolla på tv och sova :( .
Sen jag kom hem har jag hunnit träffa John två gånger, Mira och Ellen och idag har jag min första oplanerade dag på evigheter och jag tar vara på den genom att göra sånt jag inte hunnit med, väldigt skönt.
Krönikespelet börjar snart också, det gör också mitt jobb och skolan. Åh vad jag har längtat till krönikepslet och alla människor där :). Jobbet betyder ju pengar så det har jag väl också längtat till. Men skolan(!) Usch! jag vill inte, inte, inte!

folk

Kommentarer
Postat av: Job

nästa gång, säg till mig att ta av mig luvan...

2008-10-09 @ 13:58:11
URL: http://jobjorn.se/

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0