Singing in the rain

Ännu en mycket bra helg. På fredagskvällen tog jag och John oss till Boland för att se dansarnas julshow. Mira kicked ass! En mycket snygg locking hade hon koreograferat och så fick man se henne dansandes iklädd husmorskläder och balongbröst. Så värt :D. Dagen efter gick jag och John runt på stan och köpte julgransglitter och ströglitter innan vi åkte hem till honom och lagade mat. Sen kollade vi på singing in the rain, sjukt bra film! Log genom hela filmen, helt underbar! Se den! Det var en scen då en tjej, som är jätteblond och har en jättepipigröst, skriker "I CAN'T MAKE LOVE TO A BUSH!" Och jag hade precis stoppat en bit gurka och dipp i munnen och dippen flög ju ut i min skrattattack, och på John, förlåt ^^. Jävla kul var det iaf x).
Idag, söndag, var det min, Sannes, Annas och Alexs överraskningsfest för Ullie. Det blev mycket bra och vi åt mycket god mat (karibisk buffé). Jag är massa nöjd! Nu ska jag plugga, lite... Och snart är det lov :D(Y)

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0