Förberedelser

Okej, nu är det 6 dagar kvar tills jag åker. Jag känner mig sjukt stressad pga av allt jag måste hinna göra. Idag har jag träffat Annika på dagen, vi gick och kollade skor och jag köpte böcker till Karlstad (sex and the city och Jack the Ripper). Efter middagen åkte jag in till stan igen och träffade John :) Mys. Imorgon åker jag till Macho Man :D Ska bli sjukt roligt och skönt att få sitta och slappa framför scrubs och bra film med honom.
Men när jag kommer hem sen kommer jag få ångest för då ska jag hinna med en massamassamassa. Jag ska träffa John på fredagen, göra en packlista inför de tre veckorna jag ska vara borta, städa mitt rum, tvätta kläder, hänga kläder, testa tältet, göra upp en ekonomiplan till Gotland, packa!!... kommer inte på vad mer jag måste göra men det kommer upp nya saker hela tiden. Så jag skakar lite lätt varje gång jag slappnar av  pga stress. Men det ska nog gå finfint och jag kommer ha så otroligt kul de närmaste veckorna :D 

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0