Hällefors

Kom hit till skogen i västmanland i måndags och träffade Johan här. Jag, han och Gustav har spenderat alla kvällar hittills med en massa massa spel som, finans (vilket jag äger på!), risk, olika poker och andra kortspel. Det har gått bra för mig på chicago och femkortspoker, jag har sån tur ^^. Vi körde femkortspoker med straff igår, vilket betyder att vinnaren får ta kortleken och drämma den på förlorarens knogar. Johan spräckte ett blodkärl på mig så jag har lite ont där nu. Mer blåmärken får jag nog i morgon eftersom jag sköt pumphagelgevär idag och trycket mot överarmen var rätt hårt och geväret var egentligen för stort och tungt för mig :P.

Igår så åt vi tårta, jag har ätit så SJUKT(!!) mycket onyttigt här att jag säkert har gått upp 7 kg redan. Jag vill nog inte veta. Johan tog med Gustav och mig till Grythyttan igår också och köpte hemgjord glass i en glassbar. mycket gott! Johan åkte tyvärr hem idag så nu finns det helt plötsligt mkt färre saker att göra... Gustav och jag ska fiska imorgon iaf, fast det är framåt kvällen så jag vet inte vad jag ska hitta på på dagen, får väl läsa och lyssna på musik, det är aldrig fel.

På söndag åker jag till Karlstad där jag träffar Sandra och vi campar en vecka med massa folk. Det blir säkert väldans kul :)

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0