Praktikdag 3

Idag var det rätt soft på APUn. Hade möte klockan 08.00 om vad tidningen skulle heta och innehålla så nu har jag kunnat börja med den. Det är kul :) men det är svårt! Ska ha en InDesignkurs med en på kontoret också, ska bli intressant. Sen hade jag D.S-möte klockan 16.10 också. Sen kom mamma och hämtade mig och efter middagen så åkte vi och hämtade min påse hos John.
Imorgon ska jag på studiebesök i stockholm, och that is it. Ska bli jätteskönt. Ska vara i Stockholm 10 och mitt besök är klockan 14 så jag ska gå runt lite i affärer och så :)

Och så har jag kommit på att jag lider lätt av prosopagnosi. Och så är jag nu tillbaka på ruta ett när det gäller att komma på varför jag är sjuk. Vi ska tydligen göra alla tester igen, bara för att.. Men det är bara om jag får ont igen och det fick jag 4 dagar efter de senaste penselinkurerna, så jag borde få det på lördag eller söndag. SURT!

Fyller år på måndag gör man också. Hoppas det blir bra.

Kommentarer
Postat av: sanne

Vad är lätt prosopagnosi?

2008-11-20 @ 17:00:51
URL: http://sasu.blogg.se/

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0