Big Comedy

På bussen hem idag slog jag ihjäl min första mygga för året. Nu har värmen kommit!
Idag är det world graphics day, det "firade" gk:klasserna med att ha en liten utställning på stora torget. Vi delade även ut vykort. Mellan 12 och 16 stod vi där och sen gick jag, moa, sofia och oskar och fördrev tiden innan vi gick till ekocafét för att bli bjudna på fika.

 
Mina vykort



Jag kom hem strax efter sju idag och nu efter middagen så ska jag lära mig lite om könsroller under 2000-talet, vilket nämligen uppsatsen i engelska nationella ska handla om i år. Kunde de inte kommit på ett bättre ämne?


Den 18 januari i år gav jag John biljetter till big comedy tour i födelsedagspresent och igår gick vi! Det var jätteroligt och väldigt blandad humor. Johan Rheborg hade tillfällgt blivit ersatt av Magnus Betnér, vilket gjorde mig otroligt lycklig! Jag fick se honom och Glans! De är ju underbara!

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0