done and done

Nu är sista torsdagen innan påsklovet avklarad.
Sista biten kladdkaka från helgen är uppäten.
Såg sista föreställningen av WC, Carlos projektarbete - om tandborstar, tvättsvampar och bomull.

Idag hittade jag en jättefin kläning på H&M för 198kr, den köpte jag direkt. Den är turkos och i ett väldigt lätt material. Jag är kär, nu vill jag ha en bra dag att inviga den på! Jag slår på stort och slänger till och med in en liten bild på den, som blir större om man klickar(!) (ignorera min dammiga spegel...).
Dumma ipred hindrar mig från att se nya scrubsavsnittet som kommer ut idag. Men det ska jag nog lösa med ett snälla (a)<3
Jag är fortfarande sjuk också, hostar massa och snorar. Jag dricker hostmedicin och smörjer in mina dumma nässår med någon salva flera gånger om dagen. Jag går verkligen på en kur nu, jag ska bli frisk! Och när jag blir frisk ska jag börja ta vårpromenader när jag kommer hem :) för det är vår nu! Hare Krishna!


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0