Påsklov




I torsdags tog Johns familj och jag bilar och hästsläp och körde till Onsala utanför Göteborg. Där borta gjorde vi egentligen inte så mycket, det var helt underbart! Skönt väder, roligt sällskap och lite strandpromenader och ett besök i Göteborg. I Göteborg gick jag och John på avenyn, besökte konstmusét och käkade på Hard rock café.
På måndagen, dan innan vi åkte hem, så satt jag ett bra tag och tittade och fotade John när han byggde stentorn. Jäklar sånt tålamod att få dem att balansera, skulle jag aldrig orka.

Nu har verkligheten kommit tillbaka igen och idag var det skola. Vi fick prova Capoeira (stavning?) på idrotten, det var kul men instruktören blev lite skum i slutet... Och sen hade vi en lektion till innan vi slutade klockan 13. Men jag ska tillbaka till skolan ikväll med några andra för ett öppet hus, vi ska sitta och jobba medan några 9:or kollar förbi. Blir nog helt okej. Får mat och biobiljett så ^^.

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0