Bröllop och födelsedagar

Nu blev det sådär dåligt uppdaterat igen. Har varit hos John den här helgen. Hans syster och hennes kille kom upp från Göteborg för att vara med på bröllop i lördags fira båda systrarnas födelsedagar i söndags. Det har varit en väldigt skön helg dock med för lite sömn. Jag har nog varit lite borta eftersom jag glömde ta kort på både bröllopet och födelsedagsfirandet... John har börjat packa också, klarade inte riktigt av att vara i samma rum som honom när han gjorde det utan att börja böla. Fan va jag kommer sakna ihjäl mig efter dig <3
Ser fram emot helgen när jag kommer att storgrina framför stora feta släkten också... :P






Upptäcker nu att jag ser väldigt tom ut i blicken på korten

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0