Hos Carl Larsson

Vad: Kräftskiva
Var: Carl Larssongården
Tema: Rolig hatt
Tid: 24/8 kl.18.00 -->










Min nya favoritpose och min fiskhatt :)

Dagen efter fick jag en privatvisning av Carl Larssonhuset av John. Vi gick även en guidad tur, men då får man inte fota, peta eller sitta på saker som man får om man går med John ^^ <3.
Så här är ett litet hemma hos-reportage från Carl Larssons hus.














Sen tog jag och John en klassisk rotur på sjön utanför det idylliska lilla huset.
Det är i sådana tillfällen jag skulle vilja ha en stor vit solhatt, vit klänning och fina handskar.
Men vi kan inte riktigt vara seriösa... ^^




Helgen var jättefin, jätterolig och tyvärr jättefull av mygg.
Men jag gillart! Ser ut som jag åker tillbaka i november.
Då finns det inga mygg :D

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0