Public Enemies

Igår, efter att ha suttit och läst min bok (sista boken i milleniumserien av Stieg Larsson), så bakade jag scones och stack ner på stan för att träffa John. Vi gick och köpte middag och blev lite för mätta för att äta sconesen också. Vi drog runt på stan och kritiserade hur andra såg ut, för det är kul! Sen gick vi och såg Public Enemies på bio. Vilken besvikelse :(. Hade trott att den skulle vara mycket häftigare och mer fartig istället för så romantisk och seg. Nej, inget jag vill se igen tror jag. Det skulle vara för Johnny i så fall...

Idag blir det tandläkare, ska göra avtryck, sen blir det lunchmöte med redaktionen och sen klockan 19 är det stormöte för k-spelet som jag inte vet om jag ska vara med på i år. Vi får se. Sen ska jag åka hem till John över helgen. Ska bli mys.

Nu ska jag ta mig upp och äta scones till frukost :)



Bilden är lånad av imdb.com

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0