A little bit of Sandra in the sun

Ja, då har första helgen utan John varit. Har inte varit så farligt för jag ersatte hans plats så gått det gick med Sandra. Inte riktigt samma sak men väldigt trevligt det med :D. Vi har kollat på film och så gick vi och såg krönikespelet igår. Har inte sett det sen jag gick i fyran eller nåt i den stilen. Det var intressant må jag säga.

Idag har jag och Sandra varit på stan och amerikanen Dale som bodde hos oss under helgen åkte hem. Jag fotade Anna Thor till framsidan av medlemstidningen Upphoppet också och upptäckte när jag kom hem att jag glömt ställa om bildstorleken i kameran så bilderna är rätt väsentligt mindre än ett A4 så jag måste fota om...

Andra hela veckan i skolan väntar, jag är pepp! Skolan är kul!




Tove Hedengren har tagit bilderna från krönikespelet 2007


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0