Keine schweine-grippe für mich

Superdag!
Idag bjuder jag på en lista med saker som varit bra idag!

  • Fick skjuts till skolan
  • Har knutit kontakt i restaurang- och krogbranchen, och är lovad hjälp med jobbsökande
  • Har kommit på och börjat köpa in de sista klapparna
  • Införskaffat mig nya strumpbyxor (för presentkort)
  • Har vaccinerat mig
  • Har lämnat arbetsansökan
  • Har fått arbetsintervju imorgon
  • God mat både till lunch och middag
  • Fick min nyårsoutfit från H&M på posten
  • Adobeprogrammen John skickat till mig har kommit och installerats
Kanonkul!
Nu, ett litet smakprov inför nyår:




Älskar klänningen, och min fina hårprydnad ^^
Ni får gärna ignorera min lysande röda bh...
Och jag fick också reda på idag att temat på nyårsfesten ska vara "rolig accessoar"
- Det funkar min huvudbonad till ifall jag inte skulle komma på något annat :D

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0