Skaffa jobb

Alla som känner mig och/eller läser min blogg
måste väl förstått att jag kollar en hel del på
lyxfällan just nu. Och det borde vara obligatoriskt
att se minst tre avsnitt av det innan man flyttar
hemifrån. Jag har lärt mig massor!

Min ekonomi ser inte längre fullt så hopplös ut
när jag ser på programmet och jag har nu fått
ny ork att söka jobb och imorgon får jag ut min
fjärde ansökan på de senaste veckan. Jag
hoppas verkligen att jag får något, och det är
snart. Nu ska jag köra min nattliga rutin:
Jag har redan sagt Godnatt till min gullplutt och
nu ska jag somna till Simon och Thomas på låg
volym. Härligt, imorgon får jag skjuts till skolan.


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0