Hallå hallå det här är X22

Värd dag idag, Guss fyllde 15 så familjen + John åkte och åt brunch på Skaris och sen åkte jag och John in till stan. John åkte hem och jag träffade Sandra och Hugo och satt och fikade med dem uppe på expen. Har upptäckt världens bästa sak med massagestolen där, om man lägger sig upp och ner i den får man världens skönaste rump- och lårmassage :D!
När jag kom hem sen klockan 19 (fortfarande mätt från brunchen) så började jag ladda ner gamla godingar från 90-talet, så nu har jag sjukt bra partymusik till senare.
Jag måste skriva min muntliga presentation till engelskan egentligen, men det är så fruktansvärt tråkigt och jag kommer hur jag än gör inte att få mvg på det för ämnet jag har kan inte gå upp till det, tror jag. Så det blir till att skriva ihop lite mer skit om det.
Och snart är det sportlov! Så sjukt behövligt!

Igår hittade jag en jättefin väska i källarförrådet som min farmors mor har gjort en gång i tiden. Och idag gav mamma mig en sådan där jättefin byxdress i ett fint sommrigt och blommigt tyg, den ska jag superanvända så fort vädret tillåter!


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0