Tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma sedan en timme. Är trött. Är småbesviken. Kursen blev sämre den här gången och maten har tappat lite av sin höga standard. Men trotts detta lyckas jag och Tatiana ha det kul och mysigt. Picknick med brieost, macka och vindruvor på mattan i sovrummet med en film, sova tillsammans (varför bäddade jag ens min säng?) och många stunder av asgarv. Den kvinnan gör mig alltid glad :D

Vi låg och kollade på de fula takmålningarna av barn som finns i hörsalen på Wendelsberg och filosiferade:
Tatiana: Ser du där längst till vänster? Det ser ut som om det ena barnet sätter på det andra bakifrån!
Hellena: Näää, han som ligger bakom ligger ju vinklad jättekonstigt, det skulle aldrig gå.
Tatiana: Tro mig, det går!

Ibland märker man när hon pratar utan att tänka <3

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0