Nytt år

Jul:
Åkte till Hällefors den 23:e. Johan (min morbror, bilden) kom på kvällen. Julafton var precis som den alltid är: sova till lunch, äta lunch, sova lite till, kolla på kalle, paket, fota och pyssla med sina klappar, äta gröt, vara uppe med johan och guss. Julgröten var det sista jag åt på julafton och sen åt jag inge mer på 48h, blev typ sjuk eller något, bra mådde jag inte iaf... Men sen åkte jag till Oslo den 26:e

Kom hem från Oslo klockan 23 den 30:e och somnade rätt direkt.
Det vi gjort i Oslo:
Sett film - Hyra: Batman, Pulp Fiction, The Rock, Kung-Fu Panda m.f. Bio: Låt den rätte komma in & The day the earth stood still.
Resturanger: Fridays & Peppes Pizza
Spel: Settlers + massa PS3
Besök: Karl Johan, Shoppingcenter, Bowlinghall
Ja, vi fick rätt mycket gjort på tre hela dagar.

Nyår spenderades hos John tillsammans med honom, micce och frippe. Det var nice och riktigt värt. :)

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0