today tomorrow

Dagen började bra. Vaknade upp på det bästa sättet av alla, bredvid dig :). Gunnar var sjuk vilket resulterade i en liten läxa från Ingalill och en skoldag som slutade halv tolv istället för halv fem. Jag och Moa bussade ner oss på stan och gick omkring. LP-affären med rea som jag tänkt kolla in var ju självklart stängd när jag äntligen hade tid med den.
Vi gick upp på kontoret istället och där var det tydligen födelsedagsfirande på gång, Mona fyllde 40. Det blev tårta och gott, ibland har man tur och dyker upp i rätt tidpunk alltså.
Jag såg ett par skor på H&M som jag skulle kunna döda för. 400kr, bra pris, synd att jag är luspank. Det blir februaris studiebidrag det.

Imorgon bär det alltså av mot Göteborg. Tatiana och jag ska för första gången ta flyget dit, det kommer bli soooft. Och jag ser så otroligt mycket fram emot att springa runt och leka teaterlekar och äta massvis med superdupergod mat! Nu ska jag leva livet.

Helt underbara, right?! <3 :D

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0