018-fika

Åkte in till stan idag vid 13-snåret och träffade Sofia. Vi gick runt och kollade på skor, hittade en massa snygga men såklart inga som jag behöver... Jag tröstade mig med underkläder och en fin blomma man kan sätta i håret eller använda som broch. Sara kom klockan 15 och vi tog oss till café 018 eftersom där fanns det sol och jag hade läst i UNT att 018 hade Uppsalas bästa smothies, det var jag bara tvungen att prova. Så vi alla tre beställde morotskaka och en varsin hallonsmothie och satte oss på uteserveringen och snackade skit och sommarlov. Mycket god smothie tycker jag, fast jag föredrar smothies av bara frukt ^^. Efter fikad blev det lite mer affärtittande och sen tog jag bussen hem vid fem.




Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0