10 juni 2008

"Skolavslutning idag, har gått ut ettan nu. Jag mår så dåligt just nu, jag är så olycklig och känner mig otillräcklig och tjock. Jag har provat att försöka ta kontroll över hur jag mår genom att sticka ner två fingrar i halsen. Utan framgång. Hur svårt kan de vara? Ikväll ska jag ner till stadsparken och ha avslutningschill med klassen."

Det där skrev jag i min gamla dagbok för exakt ett år sedan. Jag var nere i en ordentlig svacka och mådde verkligen skit. Min största rädsla är att må likadant igen som då. Vad jag inte visste när jag skrev det där var att precis den kvällen skulle min vändpunkt komma. Jag och de klasskompisarna jag var med satt ett tag i humc men gick vidare till stadsparken när polisen kom. I stadsparken träffade jag av en slump Tatiana som satt där med två killkompisar - Micce och John.
Det var första gången vi träffades och sen dess har allt varit så otroligt mycket bättre.
Tack för att du fått mig att må så bra som jag gjort det senaste året.
Jag älskar dig

.
.



~10 juni 2008

Kommentarer
Postat av: mira

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW

2009-06-13 @ 21:06:53

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0