Solen tittar fram - hej solen !

Igår tog jag och John oss iväg till Sandra och åt middag och umgicks med lite folk. Det var en intressant kväll skulle jag vilja säga. Gräsfläckar på kläder, en trasig blomkruka, bortappade saker och en signal till sjukvårdscentralen om en popcornkärna i örat. Tur som det var så invoverade bara borttappade saker mig, fast jag hittade min tröja imorse innan vi stack tillbaka till Uppsala för att äta frukost/lunch. Kvällen lämnade mig även med ett oräkneligt antal myggbett i ben, armar och på min stackars rumpa. Seriöst, jag kan varken sitta eller gå utan att min rumpa gör ont just nu. Jävla mygghelveten.

På fredag är det midsommar, det är inte klokt. Det känns som om det inte borde vara om flera veckor, men icke. Ska fira in sommaren i Ramsta. Wow! Ramsta! ... Men det blir säkert skojskoj. Sen nästa vecka så drar jag ner till göteborg på torsdagen(?) några få dagar innan Tjeckien, ska bli skitkul!

Tänkte sprida lite sommarkänsla.
De här låtarna är helt perfekta, och ska spelas högt!




Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0