Långhelg

En dag innan helg. Och så börjar man med idrott... Det står i tidningen att det ska regna också, typisk när man har idrott ute för första gången. Tänk att om två veckor så har jag aldrig mer idrott. NÅGONSIN! Gud va skönt. Kan inte skippa de sista tre lektionerna heller för min lärare har hintat om ig ifall jag gör det. Och så kan vi ju inte ha det.

Man märker av att det är slutspurt i skolan. Har rätt mycket att göra, fast för de flesta som går i andra skolor skulle jag nog gissa på att det är lite. Jag ska läsa klart en bok som jag inte kommit halvvägs på tills på tisdag, jag ska skriva ett informationsblad i A3 om olika illustratörer, jag ska hitta tre citat som är viktiga ur en bok jag inte läst och kunna förklara varför, jag ska hålla en muntlig presentation om boken jag inte läst och så gjorde jag klart min näringslärauppgift igår, blev 5 sidor.

Men tänk om exkat två veckor är det sista dagen i skolan innan lovet ! Jag längtar sjukt mycket!


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0