Soundtrack of your life



Igår åkte mamma och jag upp på stan för att träffa John. Klockan 16 var det teaterdags igen. Vi gick och såg Soundtrack of your life, en teater där de samlat ihop uppsalabors musikminnen och spelade upp dem. Det var väldigt underhållande och de hade gjort otroligt snygga scenlösningar. De va liveband också och kvällens gästartist var han som sjunger "ta mig till havet, och gör mig till kung", han var bara pinsam stackarn. Två timmar lång innan paus, den tiden bara flög förbi. Efter pausen var det Sing-a-long med några låtar som inte kom med i teatern. <3 jättebra!

Efteråt så mötte vi upp pappa och Guss och gick och åt buffé på Dragon Palace innan vii tog oss hem. Kvällen avslutades med mys och James Bond - Goldfinger.

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0