Slut på helgen

Helgen har varit otroligt härlig borta i Sundborn. Massa trevligt folk och otroligt OTROLIGT mycket att äta och dricka. Min mage har varit lite ur balans. Idag var jag i Hjälsta med John hela dagen mysmys. Länge sen jag fick vara helt ensam med honom en dag. Sånt vill jag ha mer av!

När jag kom hem idag vid klockan halv sju så var det middag och sen kom jag på min arbetsintervju imorgon och jag var så inte förberedd, tror inte jag är det än heller. Men jag bröt ihop av panik och förstod storheten i Johns syster Malous ord Pniiiik! Men nu har jag gjort en helt okej presentation och så får jag ta allt som det kommer imorgon. Hoppas hoppas hoppas att det går bra !!!!


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0