Minisemester

I fredags tog jag mig från skolan bort till Härkeberga där Johns bror och hans sambo bor. Vi åkte sedan vidare mot Nynäshamn och sedan Visby där vi spenderat helgen. Det har varit jättemysigt och jättetrevligt och jag har tagit en paus från i stort sett allt som brukar ta upp min tid. Datorn har nästan stått orörd och kameran var inte ens med. Istället blev det promenader längst muren i blåst och sol varvat med regn.

Nu är jag hemma igen och längtar tills nästa gång jag får träffa min gullplutt <3
Och tack Irene och Pelle för att ni betalade min båtbiljett <3
Och tack Edvin och Linda för skjuts fram och tillbaka mellan Hjälsta och Nynäshamn <3

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0