Nytt modem!

Har känt mig lagom funktionshindrad i helgen utan internet. Sucks big time. Men pappa har köpt nytt modem och nu fungerar det igen!
Jag har väl egentligen inte så mycket att rapportera om fån mitt liv just nu, bara att jag vill ha fredag och åka till Gotland! Men det är ingen nyhet.
 Lite intressant är kanske att vi på formgivningen ska återvinna något och göra någon snygg designgrej. Jag ska göra smycken av kapsyler, kan blir ballt men det är en stor chans att det blir en ordentlig flopp.

 


Lite Youtube man kan se om och om igen:


 


Ge mig henne! <3


Totally awesome :D<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du lesbisk?

2009-10-21 @ 16:57:55
Postat av: Hellena

jag har kille sen över ett år tillbaka...

2009-10-21 @ 21:03:29

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0