Skola

Lång dag idag egentligen, men sista lektionen är projektarbete så då åker jag hem och sover. Ska uppdatera mig på nya säsongen av so you think you can dance också. Ligger lite efter där.
Nästa vecka börjar vi med Flustret-projektet. Vi ska göra nulägesanalys, marknadsplan, logotyp, tryckmaterial, annons och hemsida åt dem. Vi har en deadline i mitten av januari. Och om klassen nappar på vårat förslag (att skpa valfria nya reklambyråer) så kommer det här nog bli skitkul!

Nu ska jag ha GK.



Pappa ska hjälpa mig hitta en doktor som vill snittförlänga min tunga :D

Kommentarer
Postat av: miris

ÄCKLIGT! din tunga får ingen röra!!!!!!!!

2009-10-06 @ 18:24:50

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0