tv3 play

Sen John flyttat har man ju kännt sig lite ensam. Tur att man då kan hitta en reservpartner på kvällarna. Jag pratar om tv3 play som jag har blivit helt tokkär i. Stackars lilla Hellena som aldrig har haft tv 3 eller kanal 5. Nu kan jag kolla på massa roliga program!
Simon & Tomas, Sveriges fulaste hem, Svenska Hollywoodfruar, Comedy fight club, Jag vet vad du gjorde förra lördagen & Nyberg och Törnblom.
I love it! Prova själva! www.tv3.se/play . Jag är helt fast framför dessa program och sitter här med min stickning. Men, jag måste ju erkänna att sidan fortfarande inte riktigt kan väga upp för min gullplutt ^^ (och det är här ni ska tanka "aaaaw" bara så ni vet)


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0