Den långa vägen ut ur helvetet

Jag har påbörjat och kommit en bit i Marilyn Mansons självbiografi och jag är en en gång fast. Alla äckliga och hemska saker han upplevt som liten får mig att tycka så synd om honom och har gett förståelse om varför han är som han är idag. En farfar med ett hemligt rum fyllt med porr, vaselinnerkletade dildos och obestämbart klet på golvet är bara en av alla de personerna som skulle fått mig att vilja byta liv om jag varit han. Tänk att se sin farfar runka medan man gömmer sig i närheten fylld av skräck... Stackars pojke.
Boken är i alla fall sjukt intressant läsning, man äcklas men vill inte sluta läsa.

Nu ska väl historiaarbetet bli klart också så att man kan få lite fritid de kommande dagarna.


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0