En sån där seg dag

Veckans jobbigaste dag är över. Nu väntar bara middagen bestående av lammbullar på mig och en bit kladdkaka till efterätt. Ikväll blir det tv och så ska jag komma en bit in i min bok. Jag har blivit världens boklus, äntligen har jag förstått att det är kul att läsa! Det tackar jag Stieg Larsson för, hans böcker fick i gång mig i somras. Igår började jag läsa Marilyn Mansons självbiografi och hittills är den väldigt äcklig och välskriven och jag tror jag kommer bli helt fast!

Imorgon har jag en del att göra, måste ha med mig kameran efter skolan för att fota Anna Thor igen så förhoppningsvis blir det ett bildberättande inlägg imorgon!



Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0