Fotobok

För någon vecka sedan så beställde jag 100 bilder på gratis framkallning från Fujifilm. Samtidigt så tittade jag runt på deras hemsida om vad de hade mer för olika fotosaker att beställa hem. Jag fastnade för en fotobok. Har lämge funderat på att köpa ett fotoalbum att samla minnen i men det här är ju jättekul :D
 
De är en bok som man med hjälp av ett program, som man laddar ner på deras hemsida, gör en design i boken med sina egna bilder. Man får välja antal bilder per sida som man kan vrida och vända på hur man vill och lägga till text själv. Det kan alltså bli hur som helst. Jag tycker det verkar jätteroligt, det är ju typ som scrapbooking fast på datorn. Kolla in den, jag ska lätt skaffa mig en!
www.fujidirekt.se/fotobok.



Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0